nu har ja kutat runt stan å prövat å prövat å kutat hit å dit å på solbacken å på care..
nej.. hittade inga regnkläder.. vill inte ha sånna där galontyg.. å inte heller nån poncho, å hitta en riktigt snygg meen kostade "bara" 1500 för jackan.. då fick de va.. sen när man sprungit runt å är mer less än man kan vara (åäven lättretlig med vääldigt kort stubin) så när man kommer hem så prövar ja J gamla regnkläder.. å dom sitter som gjorda för mig! Kanske inte helt men dom passar väldigt bra å kostar inget alls!
känns som de va onödigt å springa runt runt när de fanns, bara två trappor ner i förrådet..
men då återstår de stövlar.. men de får bli en annan dag.. idag okar jag inte mer..
torsdag 20 augusti 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar