Förstår inte vad som är med mig.. Jag är bara trött å sur å irriterad HELA tiden..
Å har varit det så länge nu.. alldeles för länge..
Det är inte kul, å även fast det inte är hans fel så går det ut över min kära sambo.
Fast kär lär han ju knappast vara.
Tror ingen kan vara kär i mig nu när jag är såhär..
Minsta lilla grejj å jag blir sur å ryter till..
Ena stunden är jag glad å trevlig å nästa ryter jag..
Har jag schizofreni? Ibland kan man undra..
Har iaf lämnat tillbaka min kamera nu. Tycker inte att den var så bra som den borde.. med 12mp borde den ta bra bilder, men nä, tyckte inte den gjorde de, de va som suddigt å dissigt.. jag vet inte.. å de berodde inte på fotografen.. Så nu äre bara börja leta ny.. å nu ska ja läsa en massa om dom innan, så ja vet va nadra tycker.. fast de är alltid "SUPERBRA" å " SÄMSTA NÅNSIN" från olika recencenter.. så bäst är nog å avgöra själv, men lite vägledning skadar inte.. tips nån?? Nä just ja, ingen läser ju min blogg :) hihi..
måndag 24 augusti 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Jag läser ju din blogg =P Fast jag är inget teknikfreak så jag är nog inte mycket till hjälp =P
SvaraRadera