onsdag 12 augusti 2009

oroblu

Jag VILL ha dom där strumpebyxerna! vill vill vill! Hittade dom i Sthlm, men fanns inte i min storlek.. Sen tänkte ja att de är väl inte så svårt att hitta dom, men joo.. märket finns här i stan på en del affärer, men inte mina =( inte dom jag vill ha.. blir så lessen.. Nån som vill följa till sthlm så ja kan köpa dom ;)

Imorse gjorde jag dagens goda gärning.. Gjorde hotellfrukost (okej inte riktigt, hade inte allt som dom brukar men..) till J. Han låg å sov så jag dukade fram allt som vi hade som man kan äta till frukost.. Oboy (till mig) mackor, massa pålägg, kokta ägg (bara för att J älskar det), yoghurt, nyponsoppa mm..
En stjärna i himlen till mig ;)

Massor me saker som är inplanerde på helgerna, å massor me komptid å semesterdagar.. Kanske man ska ta ledigt nån helg? De låter frestande :)

Nu bär de snart av till jobbet..

byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar