Idag är första lediga dan på sex dagar.. skönt med sovmorron säger jag!
Igår var vi i stugan, J fixade spottar runt bastun/relaxen, å hans mamma satte upp spottar runt grillkåtan.. de blev riktigt fint! Ska lägga upp bild på de sen..
Jag och J passade iaf på att ta ett kvällsdopp.. dock inte i havet, utan i utebadkaret.. De är så himla skönt å mysigt! Speciellt när de är lite kallt i luften å de är mörkt.. sitta där i skummande varmt vatten med sin älskling å ha mysigt me ljus :) Kan de bli bättre..
Igår var vi i stugan, J fixade spottar runt bastun/relaxen, å hans mamma satte upp spottar runt grillkåtan.. de blev riktigt fint! Ska lägga upp bild på de sen..
Jag och J passade iaf på att ta ett kvällsdopp.. dock inte i havet, utan i utebadkaret.. De är så himla skönt å mysigt! Speciellt när de är lite kallt i luften å de är mörkt.. sitta där i skummande varmt vatten med sin älskling å ha mysigt me ljus :) Kan de bli bättre..
Lägenheten är nu storstädad, eller iaf dammsugad :P Har även gjort iordning mat för imiorn, grekisk pytt! Så jäkla gott de är.. mm, längtar tills ja får äta de :)
Nä ska ta å se lite simon å tomas nu! bye bye

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar