torsdag 27 augusti 2009

sovmorron

Idag är första lediga dan på sex dagar.. skönt med sovmorron säger jag!

Igår var vi i stugan, J fixade spottar runt bastun/relaxen, å hans mamma satte upp spottar runt grillkåtan.. de blev riktigt fint! Ska lägga upp bild på de sen..
Jag och J passade iaf på att ta ett kvällsdopp.. dock inte i havet, utan i utebadkaret.. De är så himla skönt å mysigt! Speciellt när de är lite kallt i luften å de är mörkt.. sitta där i skummande varmt vatten med sin älskling å ha mysigt me ljus :) Kan de bli bättre..

Här är jag och Jonas i badet, tidigare i sommar..


Har vare å kolla på lite kameror idag, och hittade två som jag funderar på.. har läst lite om dom å den ena verkade bara va skrot, så tror jag har bestämmt mig.. får se om ja köper den imorn =) Lite dyrare var den, men några hundra mer för en bätre kamera är klart värt de!

Lägenheten är nu storstädad, eller iaf dammsugad :P Har även gjort iordning mat för imiorn, grekisk pytt! Så jäkla gott de är.. mm, längtar tills ja får äta de :)

Nä ska ta å se lite simon å tomas nu! bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar