ÅHH! de finns ju en hel jäkla uppsjö av digitalkameror.. jag som mest bara kollat på färg tidigare, dvs rosa =)
Rosa är så fiint =) men, jag har insett att utsidan är inte allt..
vill ha en som är liten å bra å inte för dyr.. har några å välja på, ska bestämma mig ikväll tror jag.. å beställa..
vill ha den NU! även fast jag inte ens vet vilken det blir, men vill ha en kamera iaf..
å J den lurven.. lurar med mig på MAX sådär.. nee.. de va inte snällt nu känner jag mig som ett fetto..
tur ja ska träna ikväll.. ska börja komma igång med tränandet..
gymma/träna pass minst 3ggr/vecka, sen även prommenixer å så..
haha få se hur bra de går har sagt de förr ;)
en sak jag märkt nu när jag bloggar (kan själv inte fatt att jag bloggar för det känns så onödigt allt jag skriver)
men de ja märkt är att jag gör .. hela tiden.. se där, nu gjorde jade igen.. å igen.. å igen..
ja ni fattar..
vill se bio, vill se en sommar med göran! den verkar så bra.. vill se vill se, nån som vill se den me mig?
å snälla kan de inte hända nå kul i helgen.. de är min jobbarhelg å känner verkligen inte för de..
så jag har sagt ja ska ta ledigt om de händer nått.. J tykte ja skulle tapetsera..
kanske borde göra de i hallen.. meen de är nog alldeles för riskabelt :P
Rosa är så fiint =) men, jag har insett att utsidan är inte allt..
vill ha en som är liten å bra å inte för dyr.. har några å välja på, ska bestämma mig ikväll tror jag.. å beställa..
vill ha den NU! även fast jag inte ens vet vilken det blir, men vill ha en kamera iaf..
å J den lurven.. lurar med mig på MAX sådär.. nee.. de va inte snällt nu känner jag mig som ett fetto..
tur ja ska träna ikväll.. ska börja komma igång med tränandet..
gymma/träna pass minst 3ggr/vecka, sen även prommenixer å så..
haha få se hur bra de går har sagt de förr ;)
en sak jag märkt nu när jag bloggar (kan själv inte fatt att jag bloggar för det känns så onödigt allt jag skriver)
men de ja märkt är att jag gör .. hela tiden.. se där, nu gjorde jade igen.. å igen.. å igen..
ja ni fattar..
vill se bio, vill se en sommar med göran! den verkar så bra.. vill se vill se, nån som vill se den me mig?
å snälla kan de inte hända nå kul i helgen.. de är min jobbarhelg å känner verkligen inte för de..
så jag har sagt ja ska ta ledigt om de händer nått.. J tykte ja skulle tapetsera..
kanske borde göra de i hallen.. meen de är nog alldeles för riskabelt :P

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar