Nu har det varit flera helt underbart varma dagar.. Igår blev det sol i Boviken å idag i Sjöbotten.
Har aldrig varit i Sjöbotten men det var ju riktigt fint där! Tyvärr så var det väldigt kallt i vattnet, men ja vågade mig i, två gånger tom!!
Det finns dock en nackdel med sommar å sol på stranden.. Det blir så fruktansvärt sandigt inne... även om ja tycker att vi inte drar med oss det in så är det ändå som en strand på golvet.. Å får inte glömma när man solar, hur man än gör är man ändå allti sandig när man solar, det far ju överallt! inte konstigt man inte blir brun när man är inbäddad i sand..
tack å hej
söndag 9 augusti 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar