tisdag 4 augusti 2009

soligt

Idag har det varit en fin dag med sol å sol.. Jag och J drog till Boviken men där blåste de så mycket så vi vart inte långvariga där.. For ist till hans stuga i Harrbäcksand, där kunde man iaf sitta i lä.. å det var varmt å skönt, inte ett enda moln!

J som inte har mycket ro i kroppen för att sitta still passade på att fixa till snöslungan (dom tror visst att de börjar snöa snart..) å gjorde även klart det sista på altanen/spa-badet. Riktigt fint blev det! Å lite småstolt är man att han kan så mycket fast han är så ung (eller 25 då börjar man vara lite äldre...)

Sen blev de att basta å njuta av värmen där när solen slutat värma.. Hade dock bara med mig bikini å linne å kjol så fick låna lite kläder när bikinin vart blöt.. haha ser vrekligen inte klok ut! Jonas gamla shorts som han hade när han var typ 12, å hans mammas (som är kort å inte har så långa tröjor) kofta som är vääldigt kort, som en magtröja nästan =)

Nu är man hemma igen å ska snart sova.. imorron blir det till att hämta en gammskoter å fara hem till mina föräldrar.. Medans J försöker få eländet till skoter att starta så passar jag på att vara stolt moster!

Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar