torsdag 13 augusti 2009

hoho


glömde jag nämna denna underbara pojkvän å sambo?
han är iaf väldigt bra.. han har tvättat all tvätt som vi har (eller hade..?) samt hän
gt upp det!
Å goaset ostburgarna gjorde han idag åxå, mums!















Hitta åt denna bild --------------------------->>
Å jag som tyckte då att jag inte alls var svullen?
haha inte alltid lätt å va svullot!




1 kommentar:

  1. Va ni är söta, va kul att du skaffat dig en blogg vännen. Ska bli kul att läsa den :) Ha en trevlig helg vännen så får vi hitta på någe till veckan. Kram

    SvaraRadera