
glömde jag nämna denna underbara pojkvän å sambo?
han är iaf väldigt bra.. han har tvättat all tvätt som vi har (eller hade..?) samt hängt upp det!
Å goaset ostburgarna gjorde han idag åxå, mums!
Hitta åt denna bild --------------------------->>
Å jag som tyckte då att jag inte alls var svullen?
haha inte alltid lätt å va svullot!

Va ni är söta, va kul att du skaffat dig en blogg vännen. Ska bli kul att läsa den :) Ha en trevlig helg vännen så får vi hitta på någe till veckan. Kram
SvaraRadera