nu har jag äntligen köpt mig en kamera =) snygg är den dessutom, rosa-lila :P å ja köpte den inte för färgens skull..
den verkade faktist bra, å sen hade dom den bara i rosa-lila..
men jag är inte helt nöjd med kameran. har lite ångest över att jag köpt den.. borde ha väntat lite mer å verkligen kollat runt å funderat men men..
köpt e köpt.. å den tar ju ändå bilder!
å min kära bil gick igenom besiktningen =) yeejj! å kopplingen verkar ha återgått till å blive normal igen?
skumt, den kände nog på sig att bilen inte skulle bli godkänd om kopplingen inte funkade som den ska :P
nu ska ja snart iväg å köpa mig stövlar å regnkläder, de bär ju snart iväg till Norge å fiska å då måste man ha bra kläder! annars lär ja frysa bort å regna sönder (om de nu regnar..??)
torsdag 20 augusti 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar