onsdag 12 augusti 2009

mums

hemma igen efter en jobbarkväll.. å älsklingen håller på att göra varma mackor till mig :) ibland är han snäll, ingen hotellfrulle som han fick imorse men ändå =) lite pli ha ja ;)

sitter å ser på Hur man blir av meden kille på 10 dagar den är riktigt kul :)

NU är mackorna här, mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar