hemma igen efter en jobbarkväll.. å älsklingen håller på att göra varma mackor till mig :) ibland är han snäll, ingen hotellfrulle som han fick imorse men ändå =) lite pli ha ja ;)
sitter å ser på Hur man blir av meden kille på 10 dagar den är riktigt kul :)
NU är mackorna här, mums!
onsdag 12 augusti 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar