nu änteligen har jag börjat fatta hur man gör.. duktiga jag.. har just ätit ris å korvstroganoff, nu väntar jag bara på att jag å Sandra ska ut å gå.. de ska bli riktigt skönt å trevligt!
däremot så fattar jag inte varför i hvete storleken på texten ändras automatiskt mitt i allt de ja skriver..IRRIERANDE!
dessutom, första dan på jobbet idag.. å jag överleve! =) var inte så jobbigt som jag trodde, men sov dåligt nanting. Vaknade hela tiden åtdde jag skulle försova mig, men de gjorde jag icket.. vaknade 30 min innan väckarn ringde å sen kunde jag inte somna om igen.. lite fusk att se jonas ligga kvar å sova gott.. då var man lite avis.
måndag 10 augusti 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar