måndag 10 augusti 2009

first day at work

nu änteligen har jag börjat fatta hur man gör.. duktiga jag.. har just ätit ris å korvstroganoff, nu väntar jag bara på att jag å Sandra ska ut å gå.. de ska bli riktigt skönt å trevligt!

däremot så fattar jag inte varför i hvete storleken på texten ändras automatiskt mitt i allt de ja skriver..IRRIERANDE!

dessutom, första dan på jobbet idag.. å jag överleve! =) var inte så jobbigt som jag trodde, men sov dåligt nanting. Vaknade hela tiden åtdde jag skulle försova mig, men de gjorde jag icket.. vaknade 30 min innan väckarn ringde å sen kunde jag inte somna om igen.. lite fusk att se jonas ligga kvar å sova gott.. då var man lite avis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar