jag vann igår!
å nej nu pratar jag inte om de där jäkla valet, de låter jag alla andra prata om..
trodde inte att jag vann, trodde jag höll på förlora.. men idag när jag tänker efter så var det en klockren vinst! :)
fyy tusan så bra de känns å jag är så jäkla glad! :)
/E
å nej nu pratar jag inte om de där jäkla valet, de låter jag alla andra prata om..
trodde inte att jag vann, trodde jag höll på förlora.. men idag när jag tänker efter så var det en klockren vinst! :)
fyy tusan så bra de känns å jag är så jäkla glad! :)
/E

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar