är det normalt att vakna så här många gånger som jag gör på en natt?
mina nätter består i princip av:
lägga mig i sängen å slockna nästan direkt, vid allt mellan 22-00
sova hårt tills ca 03
efter 03 vakna nån gång då å då fram till ca 0430
efter 0430 sova vakna sova vakna sova vakna sova vakna..
0500 en timme kvar till uppstigning, mer vaken än sovandes
0550 blir förbannad för att jag sovit dåligt som vanligt
0600 stiger upp å vill inget hellre än lägga mig igen
ja så ser en typisk natt för mig ut..
å världens sämsta morgonhumör har jag.
nu ska jag borsta tänderna å sen fara iväg på jobbet!
/E
mina nätter består i princip av:
lägga mig i sängen å slockna nästan direkt, vid allt mellan 22-00
sova hårt tills ca 03
efter 03 vakna nån gång då å då fram till ca 0430
efter 0430 sova vakna sova vakna sova vakna sova vakna..
0500 en timme kvar till uppstigning, mer vaken än sovandes
0550 blir förbannad för att jag sovit dåligt som vanligt
0600 stiger upp å vill inget hellre än lägga mig igen
ja så ser en typisk natt för mig ut..
å världens sämsta morgonhumör har jag.
nu ska jag borsta tänderna å sen fara iväg på jobbet!
/E

Jag sover också sådär typ!
SvaraRaderaSover ganska hårt fram till tre-fyra tiden, sen vaknar jag tusen ggr där efter till klockan ringer! De är så störande!
Ja vill sova som en klubbad heeela natten å känna mej utsövd när jag vaknar!