torsdag 30 september 2010

myser

ikväll är jag ensam. J har farit på hockey.
tanken var att jag skulle ut å röra på mig, men jag hittade på annat å göra!
hör å häpna, ja ha plantera om blommor!
ja, för två stycken höll på dö (de hade helt fel jord)..

å nu har jag tänt ljus å myser framför idol..
tycker inte idol är så jättebra nu, men vill som ändå sere :)


Har även vare förbi på Arkens Zoo å köpt en "fy spray".. börjar bli så less på Tjorven som klöser på nya tapeten i hallen å klöser upp garderobsdörren å tapeten runt den i hallen..

Hittills verkar de fungera.
efter att J sprayat så lyfte vi dit henne, hon luktade lite, ryggade å gick därifrån!
bara de inte blir som de vi köpte för länge sen när hon grävde i blomjorden. de ja köpte å hedde i blomjorden gjorde så de luktade illa i hela lägenheten, å Tjorven grävde ändå!

nu back to Idol!

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar