helt underbar dag!
jobbade på förmiddan å sen blev de besiktning av bilen å de gick finfint Han hade aldrig sett en sån fin bil me så fina å bra värden! Eller.. ja.. bilen blev godkännd iaf :)
har suttit ute på balkongen en stund idag, men det blir ju så jäkla varmt!
sen blev de grillat till middag! mm så gott!



Riktigt härligt att man i september kan sitta ute i bikini å svettas!
efter jag knappt hunnit smälta maten var de dags att skynda sig ner till friskvårds för lite afropowerdance! det är så himla kul :)
nu ska ja se lite youtube innan det är dags för "Kungarna av Tylösand"
/E
har suttit ute på balkongen en stund idag, men det blir ju så jäkla varmt!
sen blev de grillat till middag! mm så gott!



Riktigt härligt att man i september kan sitta ute i bikini å svettas!
efter jag knappt hunnit smälta maten var de dags att skynda sig ner till friskvårds för lite afropowerdance! det är så himla kul :)
nu ska ja se lite youtube innan det är dags för "Kungarna av Tylösand"
/E

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar