vet att jag får skylla mig själv. är jag surkärring får jag ta konsekvenserna.
men det är inte kul att höra "det första man möter när man vaknar är en surkärring, det första man ser är en surkärring" nej det förstår jag det.
ont som tusan gör det i mig att jag sårar på det sättet.
gillar inte att jag är så sur så ofta. vet inte riktigt heller va de beror på. det är bara så mycket som flyger omkring i mitt huvud å landar.. nej inte landar, snarare kraschar!
har iaf bestämt mig för att prata med en person och reda ut en massa saker. då kanske det blir lite bättre. fast jag tror att sakerna jag får veta kommer att krossa mig totalt. men jag måste få veta. jag har rätt att veta. å jag måste få veta för att kunna lägga den sista pusselbiten och lägga undan pusslet.
men ni ska veta att det blir svårt. dels att få tid att prata med denna person, sen att faktiskt ta upp ämnet, prata om ämnet. gråta är bara förnamnet på vad jag kommer att göra. å vad jag gör nu bara jag tänker på det.
aja, nu ska jag försöka rycka upp mig å bli en mindre surkärring. åsså ska jag äta makaronipudding!
/E
men det är inte kul att höra "det första man möter när man vaknar är en surkärring, det första man ser är en surkärring" nej det förstår jag det.
ont som tusan gör det i mig att jag sårar på det sättet.
gillar inte att jag är så sur så ofta. vet inte riktigt heller va de beror på. det är bara så mycket som flyger omkring i mitt huvud å landar.. nej inte landar, snarare kraschar!
har iaf bestämt mig för att prata med en person och reda ut en massa saker. då kanske det blir lite bättre. fast jag tror att sakerna jag får veta kommer att krossa mig totalt. men jag måste få veta. jag har rätt att veta. å jag måste få veta för att kunna lägga den sista pusselbiten och lägga undan pusslet.
men ni ska veta att det blir svårt. dels att få tid att prata med denna person, sen att faktiskt ta upp ämnet, prata om ämnet. gråta är bara förnamnet på vad jag kommer att göra. å vad jag gör nu bara jag tänker på det.
aja, nu ska jag försöka rycka upp mig å bli en mindre surkärring. åsså ska jag äta makaronipudding!
/E

Men elin det där tycker inte jag låter nå roligt,. men det är bra att du vågar prata om det svåra med någon, brukar alltid kännas bättre efter att man fått lägga korten på bordet... jag hoppas att du får bukt med det...stor KRAM
SvaraRaderaSkickar en stöttande kram! Hoppas verkligen det går bra att prata. Och vet du, gråta - det FÅR man..! Och som Stina säger, det kommer kännas så mycket skönare när du/ni fått prata och när du fått ge din synpunkt på det hela även om ni inte kommer fram till någon "lösning". Du är en fin tjej Elin, glöm icket det!! Kramar till dej! :)
SvaraRaderaHåller med föregående talare - glöm inte vilken fin tjej du är och jag tycker du är jättestark! Hoppas allt löser sig till det bästa.
SvaraRaderaStor och varm kram till dig!
tack tjejer, det värmer ska ni veta :)
SvaraRadera