tisdag 14 september 2010

kommentera

jag är fruktansvärt dålig på att kommentera när jag läser andras bloggar.
även fast jag vet hur glad man blir av en kommentar. en hel novell eller ett enda ord. det kan räcka.
å istället för att bara tänka en kommentar om inlägget så ska jag bli bättre på att verkligen kommentera det!

det är mitt tisdagslöfte! =)

/E

1 kommentar:

  1. Vad klok du är och va sant! Men håller med om att det inte riktigt blir så man kommenterar även om man tycker till " i tankarna"... :)

    SvaraRadera