Operation:Kidnappa Jonas! :)
Åh vilken rolig, bra å trevlig helg!
Vill skriva å berätta allt vi gjort, men nöjer mig med att sammanfatta:
God mat, trevligt sällskap, ikea-shopping, kidnappning, julklappsköp, mys, drinkar, KÖTT, dålig efterrätt, enarmade banditer, bastu, massage, systerträffar*2, massa bilkörning..
Glömde jag nått?
Jo, att Jonas är den bästa!
söndag 4 december 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Å, vad spännande det där lät! Du får berätta mer sen =) Min helg har spenderats på jobbet...;D kram kära vän
SvaraRadera