söndag 4 december 2011

Operation:

Operation:Kidnappa Jonas! :) 
Åh vilken rolig, bra å trevlig helg!


Vill skriva å berätta allt vi gjort, men nöjer mig med att sammanfatta:
God mat, trevligt sällskap, ikea-shopping, kidnappning, julklappsköp, mys, drinkar, KÖTT, dålig efterrätt, enarmade banditer, bastu, massage, systerträffar*2, massa bilkörning..
Glömde jag nått?


Jo, att Jonas är den bästa!

1 kommentar:

  1. Å, vad spännande det där lät! Du får berätta mer sen =) Min helg har spenderats på jobbet...;D kram kära vän

    SvaraRadera