tisdag 20 december 2011

Äh.. jag som skulle ha den tråkigaste nyåret ever.. Jobbar till kl 21 å skulle egentligen hem å sova innan det är dags att stiga upp 0545 igen. Men har alltid känt att det egentligen är ganska tråkigt, så jag har nu bestämt mig för att joina mina fina vänner som så vanligt fixar värsta festen, festfixare som de är! :) Nykter å glad ska ja va! :P


Nyårs i Skarviken för 2 år sen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar