fredag 2 december 2011

Mitt tips!

Kära medborgare!

Tänkte tipsa alla (speciellt Camilla å Lollo) om att apoteket nu har julklappserbjudande på ett IDUN start-kitt.. Kostar bara 499kr ist för över 1000 kr.. Då får man med foundation, bronzer, kaubikborste och bronzerborste.. Kanonpris! =)
Vet ju att ni varit nyfikna på IDUN å tänkte på er när jag såg de ;)

Kram på er alla!

2 kommentarer:

  1. åhå jag ska kolla det då jag kommmer till stan, tack elim :)

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset vännen, ska lägga det på minnet :D

    SvaraRadera