Kära medborgare!
Tänkte tipsa alla (speciellt Camilla å Lollo) om att apoteket nu har julklappserbjudande på ett IDUN start-kitt.. Kostar bara 499kr ist för över 1000 kr.. Då får man med foundation, bronzer, kaubikborste och bronzerborste.. Kanonpris! =)
Vet ju att ni varit nyfikna på IDUN å tänkte på er när jag såg de ;)
Kram på er alla!
fredag 2 december 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

åhå jag ska kolla det då jag kommmer till stan, tack elim :)
SvaraRaderaTack för tipset vännen, ska lägga det på minnet :D
SvaraRadera