fredag 16 december 2011

mm blåbär..

Ja, mina läppar ser ut som om jag ätit en massa blåbär när jag har min nya läppenna jag köpte på MUS.. Den som såg så snygg ut när jag provade den på fingret å höll framför läpparna (så som hon sa att jag skulle göra..) Å när jag kommer hem å prövar på hela läpparna.. Herre gud.. jag som ville ha lite färg, lite mörkare.. men inte så där mörkt! Riktigt besviken blev jag. Nä, får leta nå annat fint å ha istället..
Gillar den där lilla prov-biten jag fick från Body Shop (fick den av Annie när hon jobbade där å det var år sen!) Den är snygg men lite diskret.. sådär som jag är.. snygg men diskret ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar