Många undrade vad jag ska med flyttkartongerna till när jag skrev de på fb.. Vi ska inte flytta ifrån varandra å vi ska inte flytta till hus.
Däremot har en hel del (närmare bestämt 9 ica kassar, 1 liten ikea-kasse, några kartonger och lösa föremål) fått ett nytt hem i sophuset. Vi har även fyllt två kartonger med saker till förrådet och en ica-kasse med elektronikprylar som ska på tippen. Å en ica-kasse som ska till min mor å far. Lånegrejjer som jag alltid glömmer att lämna tillbaka som hamnar inne i nått skåp långt in å blir ännu mer bortglömt..
Å ändå är vi inte klara! Vi har kvar att rensa i sovrummet, där har vi ingen lampa (den är trasig
å idag när vi skulle byta ser vi att vi (Jonas) köpt fel!) Å tack å lov för de
för nu är jag slut ;)
Men frågan är.. Vart tusan har vi rymmt allt??? Å än är ju sovrummet kvar å där vet jag att det finna mycket.. herre jösses.. vilka samlare!
onsdag 14 december 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar