torsdag 15 december 2011

infarkt..?

Mitt hjärta är nog inte gjort för att spela Super Mario... Inte heller mina tummar som blir ömma och smått såriga.. Men oj så beroendeframkallande, å så nostalgiskt det är att spela! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar