Sitter å funderar på om jag ska ta å ställa väckarn på typ 3 inatt? Endast för att stiga upp å äta.. Matvrak som man är ;) Men ska man vara fastande direkt på morgonen, nä fyy.. jag som MÅSTE äta ganska direkt jag stiger upp (iaf om jag ska göra något annat än data/tv..) å nu lär jag inte få äta förns.. typ 10 kanske?? å de går ju INTE för sig.
Ska nämligen göra ett ultraljud imorgon!! Hoppas att det går bra å att allt är som de ska.. jag är inte gravid. Det är min buk som ska kollas, men antar att de inte hittar nått. Har inga stora förhoppningar för jag är nästan helt 100% säker att det är gallan å inget annat. Detta med tanke på att mina far + hans syskon, en kusin, farmor.. alla dom har åt gallan så varför skulle inte jag ha de..?
å bananflugor verkar gilla vin...
onsdag 24 augusti 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Ja, bananflugor gillar vin ;) Och gammal champange!
SvaraRadera