onsdag 3 augusti 2011

mina nya vän!

Jag har funnit en ny vän. En vit, snabb å lite farlig vän. Man behöver körkort för denna, jag har inte det men använder den ändå.


Tycker att jag varit riktigt duktig som sytt in hela två klänningar! Snälla underbara Hanna hjälpte mig ju med en klänning som jag ska ha på lördagens bröllop å efter de fick jag mod å sydde in en klänning jag haft en gång sen jag köpte den för två år sedan. För att den var för stor å åkte bara ner. Å idag hade jag en klänning som jag köpte förra veckan som är lite för stor den med. Så sydde in den direkt när jag kom hem från stan idag! Tjiho vad jag är DUKTIG! Å jag har inte blivit arg en enda gång :)

Hitta lite på stan idag, bla ett örhänge me fjädrar, som jag velat ha! =)


Å för en gångs skull ska ni få en dagens outfit! ;) Inte illa va..

1 kommentar: