måndag 15 augusti 2011

bröllopsklockor

Nu blir de lite bilder från fina Herr och Fru Jonssons roliga och underhållande bröllop!


Nu har de just blivit man och hustru!

Det bjöds på många roliga sånger och lekar.. ..men även allvarliga när de skulle tycka till om vem som gör vad i hemmet... För att ett förhållande ska fungera måste man kunna samarbeta å hjälpas åt, tex med att skala potatis...
Självklart bjöds de på en massa god mat och dryck, vals, bra musik å en massa dans och trevligt å roligt sällskap! =)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vi har även hunnit med en till sväng till Bjärten, där vädret inte var det bästa. Lite regn men blåst heela tiden..

Ute på äventyr vid Drakryggen..
Vi tog skogsvägen ner, och hela 119 trappsteg upp! Vi hann även med en dags fiske i Lögdeälven. Den enda fisk som fanns i hela älven (typ) var denna stoora öring. Å en massa mys i de sköna ONE-PIECE! =)

Tja, lite bilder från våran sista semestervecka 2011.. Har inte ens lite ångest för morgondagens första arbetsdag.. Kan de beror på att jag snart byter jobb måntro? =)

Hade tänkt blogga tidigare, men ha haft borta kameran.. vem kommer på att lägga den i facket på baksidan förarsätet..?? Korkad tjej...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar