Nåja, byta kakel å bänkskivor i köket iaf. Som vi skulle göra för länge sen. Bättre sent än aldrig? Vi hinner väl ha det ett tag iaf innan vi flyttar.. Det kan ju bli att vi köper hus redan om en månad.. men mest troligt om nått år.
Och nä jag ska inte säga att vi renoverar, för renoverar, de gör Sandra å Hasse. DET är renovering. Vi putsar bara upp lite om man jämför vårat å deras projekt.
Stor eloge till dom att dom är så duktiga å kämpar på! :)
fredag 12 augusti 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

<3
SvaraRadera