måndag 1 augusti 2011

drömmar..

Gillar inte när jag drömmer att jag måste stresspacka..
Det händer gång på gång att jag drömmer att jag ska ut och resa. Oftast är det med flyg. Inatt gick flygplanet från mamma å pappas gård, bakanför fuse.
Jag skulle skynda mig att packa för att hinna med planet. Stresspackning å jag minns såväl att jag packade ner tre av mina favoritskor. Samt att jag hade stearin fulla min hoodie jag skulle packa. En massa varma kläder, och ett enda linne. Ett enda linne när man ska till varmare länder, det går ju inte. Så på väg till planet (som är typ 200m bort) så måste jag slänga upp allt ur väskan å börja om från början. Gahh vad jag är less på dessa drömmar. Vaknar sedan alltid med panik å stress i kroppen när jag inser att det är bara en dröm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar