söndag 15 maj 2011

still sick..

jag är så less! feber feber feber.. igår mådde jag ju riktigt bra, ingen feber men var helt slut så det blev bara soffläge å ett besök på ica.. men idag så kom febern tillbaka igen.. börjar vara redigt less..

idag tänkte jag ju städa (ok plocka undan å dammsuga...) hann så långt som att hänga in tvätten å sen kände jag mig helt matt å efter ett tag.. jajjamen, 38.5..
tror även att jag tappat alla muskler i kroppen, allt är så tungt.. hälla upp saft, borsta tänderna.. det är som att armarna inte orkar..

ska sluta klaga å fortsätta se tv..

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar