Sammanfattning av "julklappsveckan" (det var ju ändå en julklapp från svärföräldrarna..)
-God mat
-God dryck
-Fina OnePiece
-Soligt de flesta dagar
-Trevligt sällskap
-Sjuka barn till från
-Dyra priser som prutades
-Bra och dåliga klädkopior (va, är de inte äkta..???)
-Blekhet blev till mindre blekhet, för brun är jag inte =/
-Skavsår
-och återigen trevligt sällskap å en underbar julklapp =)
Tog en del bilder men när jag tittar på dom på datorn är de inte riktigt lika fina.. men några bilder bjussar jag på..


Hotellet var riktigt fint, Flower Garden heter de å de är ett hotell jag verkligen kan rekommendera! Bra läge, det tog väl typ 15 minuter att gå till Cleopatrastranden å 15 minuter till centrum.
Tack å hej!
/E
/E





Inga kommentarer:
Skicka en kommentar