söndag 15 maj 2011

funderingar

Jag vill ha det huset! jag vill vill vill.. men jäklar att de ska va sån dålig planlösning på övervåningen å så mycket snetak.. läget å tomten å allt är ju perfekt! visst, en massa massa massa jobb.. om man bara kunde göra nå vettigt där uppe.. man har tänkt å tänkt å tänkt.. hit å dit å fram å tillbaka.. ja.. vi får väl se..

känner mig så kluven.. jag både vill å inte vill.. jag blir galen!

nää nu ska jag sova för imorgon tänker jag vara helt frisk, så frisk jag varit idag så borde jag vara helt frisk imorgon :) men J har börjat känna sig hängig, hoppas det går över fort!

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar