Har just ätit en sen lunch, det var rester från igår. Vi for nämligen å åt på Wok n Roll igår efter vi varit på banken. Å jag tycker det är så gott där, men det är så mycket så jag orkar inte äta upp allt. Så redan när jag hade beställt min mat så frågade jag om jag kunde få en kartong så jag kunde ta hem det jag inte orkade. Å det fick jag. Tur att jag vet vem hon i kassan är, hon är från Norsjö. Annars vet jag inte om jag hade vågat ;) Men det är ju så god mat å så mycket, å jag vill ju inte trycka i mig när jag redan är mer än mätt å jag vill ju inte kasta bort mat heller. Så då tog jag hem det så fick jag mig en lunchlåda :)
Har varit ute på en promenad med Nea, å jäklar. Vi gick en timme å det brukar vi gå, minst en timme. Men idag var det riktigt jobbigt. Har ju inte tränat nånting sedan typ en vecka innan påsk. Det var mycket jobb, packning, utlandet, jobb å sjukdom. Å jag är fortfarande inte alls bra i halsen, har en sån jäkla hosta ibland att jag tror jag ska dö.
Tycker att jag har gjort en bra deal. Jag har dragit mig för att putsa fönsterna, å J har dragit sig (i alldeles för många veckor..!!) för att städa. Å nu gjorde vi så att han ska putsa fönsterna (han som sagt att han ALDRIG ska göra det) och jag ska städa. Har dammtorkat allt utom sovrummet, då han låg å sov imorse. Så nu ska jag fortsätta ta resten av lägenheten.
/E
onsdag 25 maj 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar