onsdag 11 maj 2011

sjuk

att det kan vara så skönt att duscha!
har varit sjuk igår å idag å man blir ju inte direkt fräsch av feber å magsjuka.. så ikväll efter alvedon å ipren tog jag steget att duscha, så skönt! hade precis haft ett svettanfall å kläderna var alldeles blöta å mitt hår om inte blivit tvättat sen söndagkväll stod nästan av sig själv.

å har sett en massa serier å mer serier.. å lite tv å sovit å sett lite mer serier..

nu ska jag fortsätta se en serie, ha de gött alla å håll er friska!

/E

1 kommentar: