Dumma jag.
Imorse vaknade jag av att jag hade kramp i magen. Det gjorde förjävla ont. Kunde inte sitta, stå eller ligga utan att jag höll på dö (kändes så iaf..). Har haft så förr å vet att det går över efter ett tag, men har alltid sagt att nästa gång jag får det så ska jag åka in. Därför ringde Jonas efter ambulans å när de kom så hade krampen gått över och jag tyckte det kändes fånigt att åka in på akuten när det hade gått över. De tyckte dock att jag skulle söka vårdcentral sen för att kolla upp vad det är eftersom jag haft det förr. Å det kan ju vara bra å veta vad det är.
Ambulanspersonalen han bara just åka iväg, jag lägger mig ner å ska sova lite till när det börjar om. Lägger mig i samma ställning som sist och det går över efter några minuter. Går då upp för att lägga mig på soffan så stackars Jonas som jobbat natten ska få sova, vilket ger mig kramp igen. Å ännu en gång efter det. Nu har det gått nån timme sen sista krampen. Men gud vad jag ångrar att jag inte åkte in med dom när dom var här. Varför skulle jag vara så dum å tycka att det var fånigt om jag skulle åka in. Dumma dumma jag.
Väntar iaf på att hälsocentralen ska ringa, de verkar ha mkt å göra för första tiden de hade var 15.10 när jag ringde där vid 10-tiden.. men men det är väl ingen brådska antar jag när kramperna gett med sig, å får jag dom igen så lovar jag att ringa ambulans å åka in, vare sig de gått över eller ej.
Har iaf fått mig en rejäl magträning. Känns i magmusklerna som om jag har kört ett stenhårt core-pass.
Å grattis till lille Jamie som idag blir 2 år!! =) Måste bara komma på något bra att köpa tills nästa helg när jag ska ner å gratta han!
/E
torsdag 19 maj 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar