fredag 6 januari 2012

Varning!

Känsliga läsare varnas.. Eller egentligen alla som inte vill se en äcklig fot-bild..

Tänkte nämligen visa er mina fötter. På vintern bli de alltid übertorra, hälarna blir som rivjärn.. Så när svärmor for ner till GK's så bad jag henne köpa "baby-foot". Det är som en plastsocka med en gel inuti, som man ska ha i två timmar. Sen efter ca 5 dagar börjar fötterna se ut såhär. Å efteråt blir de babylena. Jag hoppas att det funkar, sen ska jag se till att ta hand om småfötterna med såpa eller olivolja.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar