Idag skuttar jag runt i min otroligt sköna å snygga outfit! Finns det nå bättre mysplagg än detta? Tvivlar. Den ska få följa med på alla skid- och skoterresor som är planerade i vinter å vår. Längtar!
fredag 13 januari 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar