söndag 15 januari 2012

helgen

Igår fick jag äntligen träffa Nea igen, hemkommen efter två veckor i USA..
Vi for på bio och såg Hamilton. Vi hade inte bokat å fick såklart sämst platser, längst fram.. Men Filmen var grymt bra! Trodde inte att jag skulle tycka om den, då jag tidigare haft lite svårt för Persbrandt och egentligen inte gillar den typen av filmer. Men den var helt klart värd att se, å en bra bio-film!
(sen tycker jag att Persbrandt har blivit väldigt lik min ena morbror.. kanske är så att min morbror extraknäcker som skådis..?)

Idag blev det premiär för brädan! Jag Jonas å Salle drog till Bygdsiljum å åkte. Jag som hade hoppats på sånt väder som igår - strålande sol och -6 grader. Idag var det mulet och -15 grader. Men det var kul, å nu ångrar jag verkligen att jag inte har tränat ben å kondition hela sommaren. Redan efter första åket (i familjebacken dessutom) var jag slut i benen. Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar