torsdag 5 januari 2012

prosit

Oj så förkyld jag är! Redan under nyårshelgen var jag ju hes (som en del av er märkte) och på tisdag var det dags för feber. Nu är febern borta tack å lov, men har blivit riktigt förkyld.
Jag hade dock tänkt mig på jobbet imorgon ändå, har massa saker där jag måste ta tag i. Schema, KP-grejjer å lite annat..

Har försökt att skotta fram bilen, det mesta är borta men orkade inte mer. Försökte köra ut den men det gick inte. Det bara slirar. Varför köpte jag inte en 4hjulsdriven bli? Får gå ner å skotta lite mer sen. Å hoppas at bilarna bredvid, särskilt på höge sida, har flyttat sig.

Nu blir det nässpray å massor av vatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar