Måste ju testa mobilblogga..
Just nu känns har jag inte så mycket att göra, ligger
På kirurgen å väntar på operation..
Mycket finns det att göra.. å jag är såå hungrig.. senast jag åt var igår afton kl 17..
förutom ost å kex igår kväll..
Å jag som längtat efter att jobba midsommar helgen å tjäna pengar..
Men hälsa före pengar..
Ha en trevlig midssommar alla!
torsdag 23 juni 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Hör rykten att du varit risig...=( hoppas du mår bättre nu, annars kommer jag måndag morgon 06.45 och pysslar om dig. Stor kram och ett stort krya på dig!
SvaraRadera