torsdag 23 juni 2011

testar

Måste ju testa mobilblogga..

Just nu känns har jag inte så mycket att göra, ligger
På kirurgen å väntar på operation..
Mycket finns det att göra.. å jag är såå hungrig.. senast jag åt var igår afton kl 17..
förutom ost å kex igår kväll..

Å jag som längtat efter att jobba midsommar helgen å tjäna pengar..
Men hälsa före pengar..

Ha en trevlig midssommar alla!

1 kommentar:

  1. Hör rykten att du varit risig...=( hoppas du mår bättre nu, annars kommer jag måndag morgon 06.45 och pysslar om dig. Stor kram och ett stort krya på dig!

    SvaraRadera