På torsdag bär det iväg. Jag håller på att packa nu, men jag har ingen aning om VAD jag ska packa. Jag har ju tänkt ut vilka kläder jag ska ha med, men jag var dum nog att tänka att det ska vara sol och väldigt varmt. Men som det ser ut nu så kommer det att regna. Så måste helt enkelt tänka om å packa kläder som gör att jag inte fryser ihjäl och blir sjuk.
Nä, ska nog ta mig en treo, gå och lägga mig en stund och hoppas huvudvärken försvinner. Och hoppas att jag får vikarie för de timmar jag sökt ledigt.. men just nu har jag inte så stora förhoppningar. Men ska försöka att inte tänka på det utan idag är jag ledig och jobbet stannar utanför min ledighet.
tisdag 14 juni 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar