måndag 6 juni 2011

helgen

Nu är jobbarhelgen över. Det blev en riktigt bra helg måste jag säga. Men denna helg har även gett mig en väldans mycket tankar och funderingar som jag helst vill slippa. Men det tänker jag prata med min psykolog Nea om imorgon så ni slipper höra't.

Fredakväll blev det grillning och tårtätning hos Salle som fyllt 25. Lördag fick jag sovmorgon då jag inte började förrns 13. Sen var det jobb som gällde för hela slanten till söndag 1700. Då for jag och J till Harrbäcksand för att äta surströmming med svärföräldrarna och ett par stuggrannar. Det var så himla trevligt och god mat å efterrätt och god dryck! Cider å vin å nubbe å busgrogg till de som ville. Torts att det var söndag så får man dricka en hel del. Det är ju trots allt röd å ledig dag idag.

Blev lite bastu på kvällen, men jag är inte gjord för att basta så jag gav upp ganska fort och mös i min onepiece istället =)
Det blev även sovpremiär i nya stugan, våran första natt där å det är så mysigt å bättre ska det bli! Luktar lite målarfärg än men man kan andas utan att bli konstig i skallen.

Idag har det ju varit toppenväder så jag har solat å fått lite färg(!) samt sjösatt båten, å nu har J lovat att ta med mig ut å visa havet å några fina ställen. Som jag tjatat i flera år, men man ska inte ropa hej för tidigt.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar