Puh! Vilken tur!
Sitter här å äter frukost, när tanken plötsligt slår mig; jag har blivit stucken av en kanyl från en knarkare!!
Men efter en stund så inser jag att den knarkande tjejen (som såg ut som en kille), hennes tröja med kanyler och allt var bara en dröm. Vilken otroligt lättnad när jag inser det bara var en dröm! =)
/E
tisdag 28 juni 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar