Tänkte nu skriva till er alla 1000 som läser, vad det är riktigt om händer med mig.. Kortfattat fast det blir långt ändå...
Natten mot torsdag vaknade jag å hade sjukt ont i magen, inte som jag haft tidigare då gallan spökat.. Nu var det längre ner i magen, som under naveln.. När det inte gått över efter en timme å jag kräkts två gånger ringer jag 1177 å åker in på akuten. När jag åker iväg hoppas jag att det inte är något så pinsamt som gaser eller att jag bara är skitnödig (som Charlie i 2½men hade)På akuten möts jag av ett välbekant ansikte, nämligen Tom!
Blir skickad upp till Kirurgen å ligger där hela dan å de tas prover å klämms å känns å senare på kvällen blir jag opererad, de tar bort min blindtarm. Denna blindtarm som jag inte ens förstår varför man har?? Den gör ju ingen nytta, blir bara inflammerad å måste tas bort.. Kan inte kroppen typ.. avla bor den..?
Hur som haver så mår jag skit när jag vaknar. Ont ont ont å yr å illamående. Jag får medicin under natten å under fredan får jag inte i mig nån mat, allt bara kommer upp igen.
Lörda mår jag bra igen och väljer då att åka hem, så skööönt! Nu är jag hemma och jag ligger/sitter mest i soffan å ser filmer å serier.
Tja, that's my story! En midsommar jag kommer minnas iaf..
lördag 25 juni 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar