lördag 25 juni 2011

midsommar

Tänkte nu skriva till er alla 1000 som läser, vad det är riktigt om händer med mig.. Kortfattat fast det blir långt ändå...

Natten mot torsdag vaknade jag å hade sjukt ont i magen, inte som jag haft tidigare då gallan spökat.. Nu var det längre ner i magen, som under naveln.. När det inte gått över efter en timme å jag kräkts två gånger ringer jag 1177 å åker in på akuten. När jag åker iväg hoppas jag att det inte är något så pinsamt som gaser eller att jag bara är skitnödig (som Charlie i 2½men hade)På akuten möts jag av ett välbekant ansikte, nämligen Tom!
Blir skickad upp till Kirurgen å ligger där hela dan å de tas prover å klämms å känns å senare på kvällen blir jag opererad, de tar bort min blindtarm. Denna blindtarm som jag inte ens förstår varför man har?? Den gör ju ingen nytta, blir bara inflammerad å måste tas bort.. Kan inte kroppen typ.. avla bor den..?

Hur som haver så mår jag skit när jag vaknar. Ont ont ont å yr å illamående. Jag får medicin under natten å under fredan får jag inte i mig nån mat, allt bara kommer upp igen.

Lörda mår jag bra igen och väljer då att åka hem, så skööönt! Nu är jag hemma och jag ligger/sitter mest i soffan å ser filmer å serier.


Tja, that's my story! En midsommar jag kommer minnas iaf..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar