ja nu är jobbarhelgen här.. tre dygn ledighet går riktigt fort.. har väl inte hunnit med så mycket, men samtidigt så har jag försökt ta de lungt eftersom alla leder å kotor just har kommit på plats.. så nu känns de bra att få börja om att träna :)
igår när jag kom på jobbet halv 5, var glad å lycklig å kände mig faktiskt peppad på att joba helg, hade inte alls nått emot det. men så får man tydligen inte vara.. en jobbarkompis kommer in å frågar om jag är peppad på jobba kväll
"ja det är jag" svarar jag med ett leende på läparna
"haha säkert"
"ja men jag är faktiskt peppad på att jobba i helgen" svara jag..
"tss de tror jag inte att du är" svarar han med bitterhet i hela ansiktet och rösten.
varför varför varför?? får man inte vara peppad på att jobba helg? oftast vill man ju hellst vara ledig på helgen men va tusan.. det ingår joba helg i detta yrke, så jag tycker vi ska sluta klaga! å var han tvungen att trotsa mig å inte tro på att jag var peppad på jobba?
Nej, skärpning tycker jag till alla som jobbar på ställen där det ingår kvälls och helgsarbete..
för jag tycker att det är så skönt att vara ledig en dag mitt i veckan, ledig en vardag men kanske jobba kväll.. då slipper jag kuta på stan för att köpa saker en lördag när alla andra är där. jag kan bara sitta å göra ingenting, jag kan fara å träna på förmiddan ist för alltid kvällstid..
men nu är jag iaf hemma på timmar, ledig mellan 12-1630. hoppas bara min rygg pallar med att jobba ikväll å imorrn, den är inte bra.. ont ont ont
oj vet inte hur ja har skrivit å hoppas det inte är bara en enda röra, isf får ni ursäkta, blir så när jag har mkt i tankarna som ska ut genom fingrarna.
nu ska ja se lite tv sen göra nå mat :)
/E
igår när jag kom på jobbet halv 5, var glad å lycklig å kände mig faktiskt peppad på att joba helg, hade inte alls nått emot det. men så får man tydligen inte vara.. en jobbarkompis kommer in å frågar om jag är peppad på jobba kväll
"ja det är jag" svarar jag med ett leende på läparna
"haha säkert"
"ja men jag är faktiskt peppad på att jobba i helgen" svara jag..
"tss de tror jag inte att du är" svarar han med bitterhet i hela ansiktet och rösten.
varför varför varför?? får man inte vara peppad på att jobba helg? oftast vill man ju hellst vara ledig på helgen men va tusan.. det ingår joba helg i detta yrke, så jag tycker vi ska sluta klaga! å var han tvungen att trotsa mig å inte tro på att jag var peppad på jobba?
Nej, skärpning tycker jag till alla som jobbar på ställen där det ingår kvälls och helgsarbete..
för jag tycker att det är så skönt att vara ledig en dag mitt i veckan, ledig en vardag men kanske jobba kväll.. då slipper jag kuta på stan för att köpa saker en lördag när alla andra är där. jag kan bara sitta å göra ingenting, jag kan fara å träna på förmiddan ist för alltid kvällstid..
men nu är jag iaf hemma på timmar, ledig mellan 12-1630. hoppas bara min rygg pallar med att jobba ikväll å imorrn, den är inte bra.. ont ont ont
oj vet inte hur ja har skrivit å hoppas det inte är bara en enda röra, isf får ni ursäkta, blir så när jag har mkt i tankarna som ska ut genom fingrarna.
nu ska ja se lite tv sen göra nå mat :)
/E

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar