torsdag 7 januari 2010

sockerbegär..

usch va jobbigt det är.. sockerbegär.. allt i mina tankar kretsar runt att äta.. att få äta socker! har nämligen inte druckit oboy på några dagar.. jag som annars drack oboy ett par gånger per dag.. eller ska man säga drack socker.. eftersom oboy till 90% består av socker.. huvva.. men min kropp skriker efter socker.. i need sugar! som tur är så har jag en snäll sambo som hjälper mig stå emot, hade jag bott själv hade jag garanterat badat i oboy vid det här laget. men när jag ska fika eller äta nått så påminner han mig om att inte ta oboy.. å snäll som jag är så gör jag som han säger..

nu ska jag fara å träna, sen blir det stan med jonas (kors i taket att han VILL på stan...) sen ikväll blir de fikamys me de fina tjejerna hos camilla :)

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar