tisdag 12 januari 2010

drogfri

kantareller, fårticka, champinjoner, flugsvamp osv osv..

Nu har jag varit oboy-fri i en hel vecka =) riktigt bra gjort tycker jag! Med tanke på att jag tidigare har druckit oboy 2-4 gånger/dag i ja jag vet inte hur många år med flera flera år är det! Å har inte haft särskilt mycket sug efter det heller, trodde jag inte skulle klara mig så här bra, oboyen har varit min drog!

sen vill ja varna er! använd inte sätesvärmen.. det är inte bra!

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar