puh! har nu suttit en hel evighet (känns som de iaf) å försökt knåpa ihop ett collage! har inte riktigt tålamod när programmet inte gör som jag vill :P men här är mitt första collage, ändå ganska stolt! (inte för att det är direkt svårt att göra meen..)
onsdag 27 januari 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar