onsdag 27 januari 2010

collage

puh! har nu suttit en hel evighet (känns som de iaf) å försökt knåpa ihop ett collage! har inte riktigt tålamod när programmet inte gör som jag vill :P men här är mitt första collage, ändå ganska stolt! (inte för att det är direkt svårt att göra meen..)


ja som ni ser är de bara jag å jonas, men tänkte börja me ett på oss, sen blir de lite fler olika varianter :)
men nu är mina ögon helt slut, s ska ta å vila dom lite me å se roomservice på kanal 5!

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar