måndag 11 januari 2010

gardiners

jag och gardiner är inte bra vänner.. hatar att stryka dom.. stora å otympliga, rymms inte på strykbrädan å när ja väl fått upp dom där jäkla sakerna så ser jag att dom måste byta plats med varan! efter att jag kämpat så mycket med att få dit dom.. ja då var de bara ta ner dom å byta plats.. åsså sen får jag inte ens dit gardinstången på rätt plats! å de är gardiner som förhoppningsvis snart ska bytas ut.. har inga som jag vill ha, så då får dom sitta där i väntan på att jag hittar några fina svarta..

sen ska man inte börja fundera för då går de inte sluta.. hittar på egna "verkliga" händelser som aldrig har hänt å aldrig kommer hända.. åsså ändå blir man lessen å besviken på riktigt fast de inte ens hänt.. jaså skadad är man :P

snart träning, då ska ja ta ut alla mina aggressioner jag har plus lite till! ska bli skönt!

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar