Jag som har varit så bra på att prata i telefon, vad hände?
Förr satt jag några sekunder och funderade ut hur jag skulle uttrycka mig och förklara. Det gick för det mesta strålande. Men nu när jag ska ringa ett samtal. Jag kan sitta hur länge som helst å grubbla å fundera på hur jag ska säga, vad jag ska säga, ska jag vara låta bestämd redan för första stund eller ska det komma eftersom, ifall man inte riktigt får som man vill. Nä fy farao, så otrevligt jag tycker det är. Hackar mig fram i samtalet, fumlar runt å snubblar på ord, låter nervös å osäker. Numer hatar jag att ringa viktiga samtal.
fredag 25 maj 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar