Oj så kluven jag är. Jag har lite sått ångest och panik hur jag ska göra och hur jag vill ha mitt hår.
Ljust eller mörkt. Snelugg eller pannlugg.
Vilket dilemma. Vad tycker ni mina vänner?
tisdag 8 maj 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)





Inga kommentarer:
Skicka en kommentar